A kisebb, egynapos túrákat, eseményeket nem töltjük fel ide, azok csekkolásához látogass el Facebook oldalunkra »
Események betöltése
Események keresése

Következő Események

Események List Navigation

2022.június

Vadregényes vízitúra az Ipolyon

június 4. - június 6.
Börzsöny, Magyarország + Google Térkép

A Börzsönyt megkerülő határfolyónk páratlan lehetőségeket kínál kenus vagy kajakos vízitúrára, ezért a jelen ritka alkalmak egyikeként amikor ilyet szervezünk nem is választhattunk volna mást. Péntek kora délután szállnánk vízre vagy Ipolyhídvégnél vagy Ipolyságnál, attól függően hogy mennyire bevállalós a csapat. Két vadkempingezős éjszakát követően aztán a folyótorkolaton keresztül kievezve a Dunára, Szobra érkezünk vissza. Összesen 2,5 nap alatt 60-70 folyókilométert fogunk megtenni, folyásiránynak.

Tudj meg többet »

Nomád kalandozás a Bakonyban

június 25. - június 26.
Bakony, Herend, Magyarország + Google Térkép

Az új kedvencünk a Bakony, ahol már egy kalandos éjszakát eltöltöttünk egyszer. Most vissza vágyunk, ezért ismét belevetjük magunkat a sziklákkal szabdalt hegység völgyeibe. Ezúttal Bakonybélről indulunk és az Odvadkői barlangot és a Kőris-hegyet is érintve teszünk egy nagy kört. Táborhelyünk a Gombás-tehenes rét lesz, a Hódos-ért szomszédságában. A túrát a Vadszőlő étteremben zárjuk vasárnap.