Túranaptár

A kisebb, egynapos túrákat, eseményeket nem töltjük fel ide, azok csekkolásához látogass el Facebook oldalunkra »

Navigációs nézetek

Esemény nézet navigáció

Ma

Kajakozás a Ráckevei Soroksári Dunán

Duna , Magyarország

Vízre szállunk, mivel nem csak lóra, no meg hegyre termett a magyar. Tengeri kajakokat, illetve síkvizi kenukat bérlünk és Budapest határában helyenként igazi vadregényes víziutakon bejárunk egy kis szakaszt a Ráckevei-Dunán, Dunaharasztiból indulva a Szigetszentmiklósi tanösvényig.

Kóricálások a Magas-Tátrában – Kis-Viszóka

Magas-Tátra , Szlovákia

A Magas-Tátra főbb csúcsai közül 9 érhető el jelzett túristaúton keresztül és erre túrasorozatot hirdetünk, melynek ez az első állomása. Egy júliusi hétvégén megpróbálunk egyet kipipálni ezekből a csúcsokból: a kevésbé látogatott Kis-Viszókát. A világ legkisebb területű magashegységének gyönyörű gránittömbjei még az Alpok 3000-es csúcsaihoz szokott közönséget is általában elkápráztatják vadságukkal. A hétvégét "klasszikus" hegymászós logisztikával bonyolítjuk le: első nap feltúrázunk Rablóházhoz (Hosszú-tavi menedékház), majd másnap megtámadjuk a csúcsot aztán letúrázunk az autókhoz és irány haza.

Erdélyi kalandok 2. – Retyezát

Retyezát , Románia

Enci túratársunk egy igazi vadregényes magashegyi kalandra invitál bennünket az erdélyi Retyezát hegységbe. Négy nap alatt két 2000 méter feletti csúcsot is meghódítunk, miközben több mint 40 km-t túrázunk gyönyörű mészkő és kristályos sziklatömbök között. Szállásunk az 1670 m magasan fekvő Encián menedékházban lesz, itt töltünk 3 éjszakát félnomád körülmények között. Ez a túra az igazi természetközeli kihívások kedvelőinek lesz a kedvence.

Sziklatornyok között a Kis-Fátrában

Kis-Fátra , Szlovákia

Nemrég jött szembe velünk a Vrátna völgy látképe és egyből arra gondoltunk, hogy ezt márpedig meg kell nézni élőben. A Kis-Fátra amúgy is méltánytalanul elhanyagolt lejtőit mi sem nagyon látogattuk a Magas-Tátra árnyékában, de majd most kiküszöböljük a csorbát. Két napot túrázunk gyönyörű erdei környezetben északi szomszédunknál, miközben több szurdokot, kilátópontot, vízesést látogatunk meg. Tarts velünk egy elfeledett hegység felfedezésére!

Nomád kalandozás a Vértesben

Vértes , Magyarország

Idén ősszel sem maradunk sátras élmények nélkül. Most a Vértes keleti oldalának göröngyeit járjuk végig, amennyire lehet a jelzett utakat messze elkerülve. Csákvárról indulva a Nagy-Somlóig rengeteg sziklás völgyet és gerincet fedezünk fel, barlangokba kukkantunk és felfedezzük az eddig felfedezetlent.

Geológiai kalandok a Mecsekben

Mecsek , Magyarország

Pécs és Orfű környékét fogjuk együtt bejárni, de nem is akárhogy. Ez alkalommal meghívjuk Rezsőt, a geológus sünt, aki életét a köveknek és a kövek vizsgálatának szentelte. Rezső igyekszik az ismeretterjesztést szórakoztató módon előadni, ezért arra gondoltunk, hogy elhívjuk őt, hogy mi is felfedezhessük és bepillantást nyerhessünk a Föld történetébe és változásaiba.

Évzáró a Pilisben

Pilis , Magyarország

Az év végéhez közeledve szeretnénk titeket meghívni a szokásos évzáró túránkra. A helyszín ezúttal a csodálatos Pilis lesz. Csatlakozzatok hozzánk és töltsünk el itt két napot túrázással, beszélgetéssel és az év eseményeinek felidézésével! A tervek szerint szombat reggel találkozunk és vágtatunk fel a Pilis-tetőre. Az aznapi túra után, este közös vacsorakészítés és az év túratársaRead more about Évzáró a Pilisben[...]

Sátrazás havas panorámával – Mórocz tető

Bakony Herend, Magyarország

Mindig ki szeretted volna próbálni, hogy milyen lehet egy igazán magas hegy expedíciós meghódítása? Hát most kicsiben átélheted, már ami a körülmények komfortfokozatát illeti. Az elmúlt négy évben nagy sikere volt az itthoni "expedíciózásnak", így idén sem hagyjuk ki.

Hópehely fogócska Galyatetőn

Mátra , Magyarország

Induljunk el együtt egy igazi téli kalandra az ország csúcsára, ahol remélhetőleg ropog majd a talpunk alatt a hó és csodaszép havas táj vár minket, ami megidézi azt az érzést, amire azt mondjuk, hogy téli varázslat.

Télűző farsangi túra

Börzsöny , Magyarország

Szeretjük a zúzmarás, hótakaróval borított téli túrákat, azonban a tavaszt is nagyon szeretjük és várjuk már nagyon. Búcsúztassuk el együtt a telet. Péntek este rakunk egy nagy tüzet, farsangi maszkot készítünk és szolidan bulizunk. Másnap pedig újult erővel elindulunk egy tavaszváró túrára. MOCSKOS ANYAGIAK EGYESÜLETI TAGOKNAK ÚJ HARCOSOKNAK 13.000 Ft 18.000 Ft Ez tartalmazza: ARead more about Télűző farsangi túra[...]

Dürnstein – az osztrák Dunakanyar

Dürnstein Dürnstein, Ausztria

Tudtad, hogy Dunakanyar nem csak Magyarországon van. Mármint persze kanyarog a Duna, de nem minden kanyarban van várrom, sziklák, virágzó gyümölcsfák. Pedig pont erre a helyre megyünk Ausztriába, ahol végigkacskaringózunk a Duna mentén a helyek között, megnézzük a várat, ahol az angol királyt is fogva tartották, teletömjük magunkat Bécsi szelettel és ha úgy adódik a környéken fellelhető híres borospincéket is meglátogathatjuk.